Cumu a cura di una T-Shirt di cuttuni cusì dura più

nutizie

Cumu a cura di una T-Shirt di cuttuni cusì dura più

Scupritemu qualchi guida simplici nantu à cumu aT-shirt 100% cuttunideve esse pulita è curata currettamente.Tenendu in mente e seguenti 9 regule, pudete rallentà significativamente l'anziane naturale di e vostre T-Shirts è, infine, allargà a so vita.

 

Cumu pulizziari è cura di una T-Shirt cusì durà più: riassuntu

Lavate menu

 

Lavate cù culori simili

 

Lavà friddu

 

Lavate (è asciugate) da l'internu

 

Aduprate u dirittu (quantità di) detergenti

 

Ùn asciugate micca

 

Ferru nantu à u reversu

 

Store currettamente

 

Tratta i macchi subitu!

 

1. Lavate menu

Meno hè più.Hè sicuramente un bon cunsigliu quandu si tratta di a vostra lavanderia.Per una longevità extra è a durabilità, una T-Shirt di cuttuni 100% deve esse lavata solu quandu hè necessariu.

 

Ancu s'è u cuttuni di qualità hè robustu, ogni lavatu causa stress à e so fibre naturali è infine porta à un invechjamentu più veloce è a sbiadimentu di a vostra T-Shirt.Dunque, solu lavà menu hè probabilmente unu di i cunsiglii più impurtanti per allargà a vita di u vostru tee preferitu.

 

Ogni lavatu hà ancu un impattu ambientale (in quantu à l'acqua è l'energia) è lavà menu pò aiutà à riduce u vostru usu di l'acqua persunale è l'impronta di carbone.In e società uccidintali, a rutina di lavanderia hè spessu basata più nantu à l'abitudine (per esempiu, lavà dopu ogni usu) chè nantu à a necessità reale (per esempiu, lavà quandu hè bruttu).

 

Lavà i vestiti ghjustu quandu hè necessariu, ùn hè certamente micca antihygienic, ma invece cuntribuisce à una relazione più sustinevule cù l'ambiente.

 

2. Lavate cù culori simili

biancu cù biancu !Lavà i culori più brillanti inseme aiuta à mantene a bianca fresca di i vostri tees estivi.Lavà i culori chjaru inseme, riduce u risicu chì una T-Shirt bianca diventerà grisa o ancu di colore (pensate rosa) da un altru vestitu.Di solitu i culori più scuri ponu andà in a macchina inseme, soprattuttu quandu sò stati lavati digià un paru di volte.

 

A classificazione di a vostra lavanderia per tippi di tela ottimizzerà ancu i risultati di u lavatu: u sportu è u vestitu di travagliu puderia avè esigenze diverse da una cammisa estiva super delicata.Se ùn site micca sicuru di cumu lavà una nova robba, un sguardu rapidu à l'etichetta di cura sempre aiuta.

 

3. Lavà friddu

Una T-shirt di cuttuni 100% ùn piace micca u calore è pò ancu diminuisce s'ellu hè lavatu troppu caldu.Hè chjaru chì i detergenti funzionanu megliu in temperatures più altu, chì face impurtante di truvà l'equilibriu ghjustu trà a temperatura di lavare è a pulizia efficace.E T-Shirts di culore più scuru ponu esse lavate di solitu cumplitamenti freddi, ma ricumandemu di lavà a T-Shirt Bianca à circa 30 gradi (o pò esse lavata à 40 gradi se necessariu).

 

Lavà a vostra maglietta bianca à 30 o 40 gradi assicura una T-shirt più duratura è croccante è riduce u risicu di qualsiasi colorazione indesiderata, cum'è segni gialli sottu à l'ascella.Tuttavia, lavà à una temperatura piuttostu bassa riduce ancu l'impattu ambientale è ancu e vostre bollette: riducendu a temperatura da solu 40 à 30 gradi pò riduce u cunsumu d'energia finu à u 35%.

 

4. Lavate (è siccate) à l'internu

Lavando e vostre T-Shirts nantu à "dentro fora", l'abrasione inevitabbile accade in u latu internu di a cammisa mentre chì l'esterno visuale ùn hè micca affettatu.Questu reduce u risicu di fuzziness indesiderati è pilling di cuttuni naturali.

 

Asciugà ancu i T-Shirts in l'internu.Questu significa chì u potenziale sbiadimentu accade ancu in u latu internu di u vestitu mentre lascia a superficia esterna intacta.

 

5. Aduprate u dirittu (quantità di) detergente

Ci sò avà detergenti più ecologichi nantu à u mercatu chì sò basati nantu à ingredienti naturali, mentre evitendu ingredienti chimichi (à base di oliu).

 

Tuttavia, hè impurtante di ricurdà chì ancu i "detergenti verdi" contaminanu l'acqua residuale - è ponu dannà i vestiti se sò usati in quantità troppu elevate - postu chì ponu cuntene una ricchezza di diversi gruppi di sustanzi.Siccomu ùn ci hè micca una opzione 100% verde, ricordate chì l'usu di più detergente ùn farà micca a vostra robba più pulita.

 

U menu vestiti chì mette in una lavatrice, menu detergente hè necessariu.U listessu vale per i vestiti chì sò più o menu brutti.Inoltre, in i zoni cù acqua piuttostu dolce, pò esse usatu menu detergente.

 

6. Ùn tumble dry

Hè da nutà chì tutti i prudutti di cuttuni avarà un scontru naturali, chì generalmente succede durante u prucessu di siccà.U risicu di ritirata pò esse ridutta evitendu l'asciugatrice è invece l'asciugatura à l'aria.Mentre chì l'asciugatura in asciugatrice pò esse qualchì volta una soluzione còmuda, una T-Shirt hè sicuramente megliu secca quandu hè appesa.

 

Quandu si secca i vostri vestiti à l'aria, evite a luce diretta di u sole per riduce u sbiadimentu indesideratu di i culori.Cumu l'esitatu sopra: i prudutti di cuttuni 100% in generale ùn piace micca u calore eccessivu.Per riduce l'arrugamentu è l'allungamentu indesideratu, i tessuti di cuttuni delicati devenu esse appiccicati nantu à una ferrovia.

 

Saltà l'asciugatrice ùn hà micca solu un effettu pusitivu nantu à a durabilità di a vostra T-Shirt, ma ancu un effettu ambientale massivu.L'asciugatrici medii necessitanu finu à cinque volte i livelli di energia di una lavatrice standard, chì significa chì l'impronta di carbonu di una casa pò esse ridutta sustancialmente evitendu l'asciugatura completamente.

 

7. Ferru nantu à u reversu

Sicondu u tessulu specificu di una T-Shirt, u cuttuni pò esse più o menu propensu à l'arrugazioni è a striscia.Tuttavia, manipulendu currettamente e vostre T-Shirts quandu li tirate fora di a lavatrice, si pò minimizzà a corda.È pudete dà à ogni vistimenti un stintu gentile o scuzzulate per ritruvà in forma.

 

Pigliate una cura extra in u collu è e spalle: ùn deve micca stende troppu quì perchè ùn vulete micca chì a T-Shirt perde a forma.In casu chì a vostra lavatrice hà un paràmetru speciale chì permette di "riduce i pieghe" - pudete aduprà questu per prevene e arrughe.Riducendu u ciculu di filatura di u vostru prugramma di lavare aiuta ancu à riduce ancu più a curvatura, ma questu significa chì a vostra T-shirt serà un pocu umida quandu esce da a lavatrice.

 

Se una T-Shirt hà bisognu di stiratura, allora hè megliu riferite à l'etichetta di cura di a robba per capisce esattamente quale temperatura hè sicura.U più punti chì vede nantu à u simbulu di ferru in l'etichetta di cura, più calore pudete aduprà.

 

Quandu stira a vostra T-Shirt, ricumandemu di stirare nantu à u reversu è di utilizà a funzione vapore di u vostru ferru.Dà i tessuti di cuttuni un pocu di umidità prima di stirare farà e so fibre più liscia è a robba si appiattirà più facilmente.

 

È per un aspettu ancu megliu, è un trattamentu ancu più gentile di a vostra T-Shirt, generalmente ricumandemu un vapore invece di un ferru convenzionale.

 

8. Guardà i vostri T-Shirts currettamente

Ideale, i vostri T-Shirts deve esse guardatu plegati è stendu nantu à una superficia plana.Tessuti di maglia (cum'è u Single Jersey Knit di The Perfect T-Shirt) puderanu allungà quandu sò appiccicati per un bellu pezzu.

 

In casu chì veramente preferite appiccà e vostre T-Shirts, utilizate appiccicazioni larghe per chì u so pesu hè più uniformemente distribuitu.In casu di appiccà e vostre T-Shirts, assicuratevi di inserisce l'hanger da u fondu per ùn esse micca troppu stendu u scollo.

 

Infine, per evità u sbiadimentu di u culore, evite u sole durante u almacenamentu.

 

9. Tratta i macchi subitu !

In casu d'urgenza, quandu uttene una macchia in un locu specificu di a vostra T-Shirt, a prima regula è a più impurtante hè di trattà a macchia immediatamente.I materiali naturali, cum'è u cuttuni o u linu, sò fantastichi per assorbe i liquidi (cum'è u vinu rossu o a salsa di tomate), cusì più veloce cuminciate à caccià a macchia, più faciule hè di caccià da u tela sanu.

 

Sfortunatamente, ùn ci hè micca un detergente universale o un pruduttu di eliminazione di macchie chì hè ideale per eliminà ogni tipu di sustanzi.A ricerca hà dimustratu chì u più efficau un smachjante funziona, u più aggressivu hè sfurtunatamenti ancu à u culore di una robba.Cum'è un primu passu, ricumandemu dunque di sciacquare a macchia cù acqua calda è dopu aghjunghje un pocu di detergente o sapone.

 

Per i tacchi persistenti, pudete aduprà un smaculatore cummerciale, ma evite solu suluzione di macchie cù bleach per vestiti di cuttuni culurati.U bleach puderia caccià u culore da u tela è lasciate una marca ligera.


Tempu di Postu: Aug-18-2022